Vi vil bli anerkjent for kompetanse, kundefokus, fleksibilitet og kvalitet.
Målet vårt er å eliminere feil og avvik på et så tidlig tidspunkt som mulig i prosessen. Feil levering til kunder vil ikke skje uten at avvik er kommunisert til og akseptert av kunden på forhånd.
NMI vil være den foretrukne samarbeidspartneren for våre kunder, og eksisterende kunder vil være våre beste ambassadører for potensielle nye kunder.
NMI skal alltid overholde gjeldende krav, inkludert myndighetskrav.
Kvalitetssystemet må leve med fokus på kontinuerlige trinnvise forbedringer. Vi bør fokusere på HMS, og ha som mål å eliminere skader på arbeidsplassen.
Vi ønsker å skape velstand gjennom samarbeid, og det er vårt mål at alle skal få de nødvendige utfordringene i sin innsats. Hver enkelt person skal være med på å utforme arbeidet sitt, både når det gjelder glede og i forhold til organisering og produksjonsflyt. Dette vil bidra til økt kvalitet.